Vi bygger er nya e-handel
Det viktigaste valet –
Välj rätt byrå
Vi har fått rädda kunder från alla typer av e-handelsplattformar. Det är sällan plattformen som är problemet, utan hur man byggt butiken.
Vi har fått rädda kunder från alla typer av e-handelsplattformar. Det är sällan plattformen som är problemet, utan hur man byggt butiken.
Vi ser till att allting är på plats så att ni kan börja er försäljning så snart e-handeln är lanserad.
Håll koll på lagret med en lagerhantering som automatiskt minskar när en vara är såld och som varanar dig när du börjar få slut på lagret.
Dina kunder och ordrar sparars i WooCommerce. Med integrationer kan informationen skickas till andra system för bokföring, mailutskick eller fraktbokning.
Vi sätter upp den analys som krävs för att vi tillsammans ska kunna ta datadrivna beslut.
Du kan vara lugn i att driften tas hand om korrekt.
Backups, staging-server, och virusscans sker automatiskt.
Det är viktigt att ni budgeterar för annonsering. Man vill inte ha en professionell e-handel som saknar trafik.
Vi utvärderar hela tiden om WooCommerce fortfarande är bästa lösningen för våra kunder, och det är det fortfarande. Det är inte alla som ska köra WooCommerce. Vi hade aldrig tipsat Bauhaus om WooCommerce. Men kunder som håller på att skala upp sina butiker mellan 1 – 100 mkr som konstant testar nya saker, automatiserar, internationaliserar, vill hålla ned kostnaderna och behöver hålla sig uppdaterade. Då är det WooCommerce ett riktigt bra val.
Vi anser oss vara en e-handelsbyrå, mer än bara en webbyrå. Vi har under många år sett vad som fungerat, vilket har gjort att vi utvecklat våra processer för att våra kunder ska lyckas med sin e-handel.
Vi får hela tiden kunder som är tvungna att bygga om sin e-handel eftersom saker slutat fungera, eller saker har aldrig fungerat från början. Seriösa kommunikationsbyråer och webbyråer tar hjälp av oss när de ska bygga e-handelsbutiker till sina kunder.
Är du intresserad av att starta e-handel?
Vi ser till att du får en sån bra start som möjligt.
Har du en e-handel idag, men den presterar inte som du vill eller ännu värre - Den får dig att gå in i väggen.
Öka din organiska trafik och sänk dina annonskostnader.
Läs mer